Nyt domicil
Rejsegilde på nyt byggeri
BRØNDERSLEV: Der er holdt rejsegilde på det ny domicil til Richardt Thomsen Erhvervsbyg A/S i Brønderslev. Det er planen, at det ny domicil skal stå klar til maj. Der bygges ca. 800 kvadratmeter på den 3200 kvadratmeter store grund på Håndværkevej. Richardt Thomsens Erhvervsbyg A/S har i dag til huse i Brønderslev Udviklingspark, så han flytter ikke langt væk.
Det går strygende for Richardt Thomsen Erhvervsbyggeri A/S, og direktør Richardt Thomsen tror på fremtiden.
- Det er min fornemmelse, at der også fremover vil være godt gang i byggeriet her i vores region. Derfor tror vi på fremtiden og en fortsat positiv udvikling for virksomheden, som får behov for mere plads, fortæller 33-årige Richardt Thomsen, direktør og ejer af byggefirmaet Richardt Thomsen Erhvervsbyg A/S.
Richardt Thomsen vil gerne have et hus, der også viser noget af alt det virksomheden kan, når det handler om at bygge i en stil, der både er meget miljøvenlig, udstråler kvalitet og er konkurrencedygtig på prisen.
- Derfor bliver vores eget hus også en slags udstillingshus med et meget miljøvenligt og åbent miljø, hvor der f.eks. vil blive brugt en hel del glas, fortæller Richardt Thomsen.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.