Er løgne vejen til succes – også i minksagen?

Opdateret 20. maj 2022 kl. 11:46

Af Lars Sigsgaard,Pastor Nielsens Vej 27, 9370 Hals, lsigsgaard@outlook.com

MINKSAG: Er løgne vejen til succes?

Åbenbart hvis vi kigger på vores nuværende regerings veje fremad.

Hvis der her var foregået i en privat virksomhed, var I røget ad h…… til.

Senest har jeg set og hørt vores statsminister udtale sig i tv og mener, at hun har gjort fantastisk meget for Danmark i denne coronatid.

Hun har end ikke lyttet til de sundhedsmæssige rådgivere, men kørt fuldstændig solo løb og magtbeherskelse.

Det eneste regeringen har gjort i denne sag, inklusive fødevareministeren er at træffe beslutninger der strider mod dansk lovgivning.

Hvis ikke regeringen og dennes mægtige statsapparat kender til dansk lovgivning så hvordan skulle den ”almene” borger kende til lovgivningen, men forskellen er her, at så bliver man straffet.

Det er lykkedes at aflive et erhverv med stor eksportindtægt til Danmark uden lovhjemmel, mange mennesker er berøvet deres indtægt og fremtidige livsværk.

Den ene dag skal alle mink aflives, og den seneste melding fra en ”klog” fødevareminister er at vi muligvis kan redde 50.000 mink til avl, hvor fedt er det for de avlere der har aflivet raske dyr?

Jeg må håbe disse uskyldige mennesker vil anlægge en sag mod staten og de ansvarlige, hvis der finde nogle i dette system.

Denne sag er fuldstændig grotesk, og jeg synes konsekvensen må være at regeringen tager deres gode tøj og går, inden de skaber mere forvirring i vores land.

Det er dog den mest ynkelige situation vi har været i længe, og de mange mærkelige udmeldinger der kommer fra regeringen om dette og hint, som skaber forring end klarhed.

Du melder noget ud, og dagen efter melder fødevareministeren noget andet ud for at tækkes nogen – vorherre bevares.

Mette Frederiksen tag nu konsekvensen af din manglende dømme kraft og gå af, inden der skabes mere panik!

Det er dog for pinligt!

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden