Hjørring – hold jer meget langt væk fra enhver form for samarbejde med Kina

Opdateret 20. maj 2022 kl. 11:37

Af Lisa Lee, Lerbakken 15, 3460 Birkerød, isa.leedk@gmail.com

KINA: Jeg kommer fra Kina og elsker mit gamle fædreland, og samtidig er jeg utrolig taknemlig for at leve i Danmark.

Den nuværende coronakrise har ramt verden frygtelig hårdt.

Jeg føler derfor et behov for at bidrage med en dybere forståelse af denne situation.

Jeg er født og opvokset i Kina og har derfor mærket det kinesiske kommunistparti (KKP) på egen krop og sjæl.

Det har således altid undret mig, at danskere, der nyder de danske frihedsrettigheder, har så begrænset en indsigt i dagens Kina.

De danskere, som jeg kender og har talt med om det kinesiske regime, er i bedste fald naive, forstår ikke, hvad det vil sige at overleve i et diktatur, fysisk og mentalt.De ved ganske enkelt ikke hvor ondt og farligt dette regime er!

Efter at Kinas traditionelle kultur nu er blevet fuldstændig ødelagt (”de fire gamle”) har KKP indført partiets kultur og interesser i det kinesiske samfund, dvs. propaganda, desinformation, hadekampagner, ateisme og marxisme.

Så det gamle Kina er stort set borte og glemt på fastlandet Kina – og gennem de seneste par årtier har kommunistkina målrettet forsøgt at undergrave og sat Danmark og det internationale samfund under pres, i en udfordring til det åbne liberale samfundsstyre!

I denne tid er rigtig mange mennesker dybt berørte og bekymrede over coronavirussens spredning og konsekvenser.

Ifølge officielle tal har mindst 400.000 mennesker mistet livet i verden, og dette antal er kun et resultat af den første bølge, ingen ved endnu, hvordan anden og tredje bølge vil se ud.

Følgerne for økonomien er også et ukendt landskab. Ingen kender faktisk dagen i morgen.

I den frie verden er der bred enighed om, at smitten havde sit epicenter omkring Wuhan til trods for regimets desinformations kampagner.

De data, der blev viderebragt til WHO var utroværdige og mangelfulde, med fatale konsekvenser til følge.

De kinesiske myndigheder kendte allerede til dette virus i midten af november 2019 og det videnskabelige britiske tidsskrift The Lancet, havde en artikel om det i 1. december 2019.

Så i to måneder tillod det kinesiske kommunistparti (KKP) at smitten spredte sig fra Wuhan til resten af verden, mens de selv var optaget af at opkøbe afskærmningsudstyr til deres egne borgere i denne periode, samtidig med at de holdt det skjult fra resten af verden.

Den amerikanske præsident Donald Trump har derfor truet med sanktioner i forhold til KKP’s politiske håndtering af den ”kinesiske virus”.

Selv mener jeg, at det er mere akkurat at kalde dette virus som ”KKP-virussen fra Wuhan”!

Som kineser har jeg oplevet så mange gange tidligere, at kommunistpartiets naturlige reaktion på kriser er at lyve og bedrage og finde en syndebuk.

Responsen på åbenmundede læger og journalister, der havde dokumenteret ulykkerne i Wuhan, var klar - de forsvandt eller døde!

Samtidig lukkede propagandaministeriet internettet ned for al såkaldt negativ trafik om smitten, og propaganda i stor stil blev anvendt til at beskrive hvor fantastisk KKP havde kontrol med smitten. Propaganda, som WHO også blev fanget ind i, ved kritikløst at videreformidle data fra Kina.

Tilliden til styret har lidt et alvorligt knæk i hele det internationale samfund, men hvorfor havde man tiltro til dette onde styre før corona?

Jeg føler mig forbundet til Kinas årtusinde gamle kultur, hvor der var en overbevisning om, at godt blev givet godt igen og ondt gengældt med onde konsekvenser.

Når jeg derfor ser de lande og byer, der rammes hårdt af virussen, forstår jeg det som en konsekvens ved, at der var et nært og tæt samarbejde med kommunistkina.

Som kineser har jeg den overbevisning, at når man forbinder sig med noget ondt, vil man på et tidspunkt betale for denne forbindelse.

Norditalien blev ramt hård, måske fordi landet er det eneste G7-land, der har underskrevet en BRI-aftale med Kina, et tæt partnerskab, når det gælder teknologi, økonomi, kultur, og Spanien er et stiftende medlem af den asiatiske infrastrukturinvesteringsbank og har deltaget i BRI-topmøder, og har opfordret Kina til at øge investeringerne, så de er også meget tætte på KKP!

I lande, der er geografisk tættere på Kina, har smitten været bemærkelsesværdig mindre. Lande som Sydkorea, Japan, Taiwan og Hong Kong har haft betydeligt færre dødsfald. Kan det skyldes, at de instinktivt aldrig stoler på styret, og at denne distance så forklarer det lave antal døde og smittede?

Jeg har fundet ud af, at Hjørring Kommune siden 2018 har haft en samarbejdsaftale med Changchun.

Hjørrings ErhvervsCenter står for dette samarbejde. Jeg kan med sikkerhed sige, at Hjørring Kommune og Erhvervscenteret på ingen måde ved, hvem eller hvad de samarbejder med.

Jeg er sikker på, at det på den lange bane ikke vil være nogen økonomisk gevinst for kommunen, ligesom det heller ikke er en sundhedsmæssig gevinst!

KKP bruger investeringer og partnerskaber som en strategi til at indføre ”venskabsrelationer” for derefter effektivt at plante dette onde regimes rødder i et åbent land.

Derfor siger jeg meget klart: Tro aldrig på, hvad regimet lover eller siger. Det har altid en bagside, og den kommer man til at betale for.

Når jeg herved afslører styret, er dette noget, de frygter mere end noget andet.

Så måden, man beskytter sig mod dette onde styre, er ved at tale sandt og afsløre deres forsøg på at få rodfæste i den danske muld!

Tag klart afstand fra KKP og sælg derfor aldrig dig selv for penge eller kortfristede fordele.

Det bedste er komplet at redefinere de kinesiske relationer, beskytte det åbne frie samfund og ikke give køb vores danske kerneværdier!

Tidligere statsminister Anders Fogh Rasmussen har også forstået, at det strategiske partnerskab med Kina, som han selv underskrev tilbage i 2008, bliver nødt til at ændres i et forsvar for demokratiet.

Det er vigtigt at forstå, at kinesiske virksomheder har underskrevet en lov, der siger, at alle virksomheder til enhver tid skal tjene KKP!! Et parti, der siden 1949 har op mod 80 millioner kineseers liv på samvittigheden

Jeg er stolt over, at mit gamle fædreland gennem tusinder af år bevarede en kultur, hvor man tænkte og levede i harmoni med de ”tre riger”, det menneskelige rige, det jordiske rige og det himmelske rige.

I dag promoverer KKP had, modsætninger og kamp i det kinesiske samfund med altødelæggende konsekvenser og nu er turen kommet til Hong Kong og til det øvrige internationale samfund.

Hvor ondt og farligt er dette styre egentlig?

Dette gav Sir Geoffrey Nice QC et bud på. Som formand for China Tribunal fortalte han 17. juni 2019, at der foregår systematisk tyveri af levende menneskers organer for profit i en industriel målestok i Kina.

Forbryderne er KKP og ofrene er langt overvejende Falun Gong udøvere! (Se hjemmesiden chinatribunal.com., ”Final Judgment 17th June 2019”.

Det bør tilføjes, at Falun Gong, også kaldet Falun Dafa, er en traditionel kinesisk form for kultivering af krop og sind, der i 1990’erne blev utrolig populær i Kina- med mere end 70 millioner udøvere.

Denne meditationspraksis inspirerer udøvere til at blive gode mennesker og til at efterfølge principperne, Sandhed, Godhed og Tolerance.

Til trods for disse gode og fredelige principper forfølges Falun Gong udøvere stadig i dagens Kina af KKP.

Dvs. mens styret på 1000 kinesiske hospitaler skærer levende menneskers organer ud for profit i dagens Kina, noget, som du sikkert ikke kender til, men som både den amerikanske kongres og Europa-Parlamentet har kritiseret gennem klare resolutioner, så har Hjørring Kommune og virksomheder været optaget af partnerskab med regimet.

Er I ikke klar over, at i er i færd med at hjælpe KKP med at ødelægge Danmark?

Som etnisk kineser siger jeg: Det haster, befri jer fra tætte bånd med KKP! For hvad vil man høste, når man understøtter et brutalt voldsregime?

Det er farligt og potentielt dødeligt at blive smittet med corona, men at blive ”smittet” af det kinesiske styre på dansk jord er uendeligt meget farligere.

Alt for mange Kina-eksperters analyser af Kina er fejlagtige og overfladiske, da de ikke forstår kulturen eller ånden bag dette parti.

Efter at chokket med corona har lagt sig, er det mit håb, at flere vågner op, når det gælder forståelsen af kommunist-Kina og seriøst begynder at forsvare det danske samfund.

Det er mit håb, at vi sammen kan isolere KKP til Kina og de bedste ønsker for det kinesiske folk, at de snart slipper af med dette destruktive styre.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden