Hvornår så du lyset om Limfjordsforbindelse, borgmester?
Opdateret 20. maj 2022 kl. 11:52
Af Vagn Ove Brøndum, Lilletoften 27, 9000 Aalborgvobrondum@gmail.com
EGHOLM-FORBINDELSE: Borgmester Thomas Kastrup-Larsen, har du fortalt alle kommunens borgere, udi Gandrup, Hals, Sebbersund bare for at nævne nogen i den lange liste, at de skal være med til at betale først 600 mio. + VVM-undersøgelse + Aalborg Alliancen (Egholm Alliancen)? Altsammen udgifter, som du har lovet at betale for dit spil med en motorvej over Egholm.
Du gik til valg på et østligt rør.
Du skrev blandt andet, at Vestbyen og Lindholm ikke skal tatoveres med en motorvej, den støjer, og den vil punktere og forurene vestbyens grønne lunger. Hvornår så du lyset, eller det gik ud?
Jeg var i Hobro i går og da jeg skulle hjem i aftes, kunne jeg ikke se afstribningerne på asfalten, da jeg nåede til grænsen, hvor Aalborg Kommune startede: Der kunne jeg ønske mig, at en del af de mange penge bruges til afstribning.
Alle I, som bor i Aalborg Kommune, skal være med til at finansiere borgmesterens spil.
Har I ønsker, så skriv dem ned og send dem, lad os få dem frem i lyset!
Jeg kan i øvrigt ikke forstå, at alle de andre kommuner skal høres, for det er Aalborg, der betaler med at blive klemt inde mellem to motorveje og ødelagt natur.
Jeg giver ikke en tøddel for den måde, man laver en borgerundersøgelse på, og den er på ingen måde grøn.
Egholm-forbindelsen kan ikke hjælpe den nuværende tunnel ved reparationer.
Jeg er ikke blevet spurgt og heller ikke, om jeg vil betale.
Jeg køber heller ikke noget hos medlemmerne af Egholm Alliancen, og de ansatte er heller ikke blevet spurgt.