Nej, Lars Løkke, jeg har ikke tillid til dig og dine "venner"

Opdateret 20. maj 2022 kl. 11:13

Af Svend Erik Thomsen,Dokkedalvej 81, 9280 Storvorde, svenderik.thomsen91@gmail.com

Lars Løkke Rasmussen har på det seneste deltaget i debatten omkring Mette Frederiksen og regeringens håndtering af coronavirusen, såvel nedlukningen og nu genåbningen af Danmark.

At LLR deltager i debatten, er hans ret og pligt som politiker, og den vil jeg ikke på nogen måde anfægte, men han skal nok ikke regne med, at hans forslag til genåbning af Danmark vil blive mødt af samme tillid som den, Mette nyder i store dele af den danske befolkning.

Tillid er noget, der bygges op gennem gerninger, og der må jeg sige, at du, kære Lars, har skudt forbi skiven adskillige gange. Eksempelvis var du en del af holdet omkring Anders Fogh Rasmussen, der maltrakterede Skat og øgede centraliseringen af væsentlige dele i vores samfund, og hvis du ikke var blevet stoppet af Danske Regioners formand Stephanie Lose (V), ville sundhedsvæsenet i øjeblikket være i gang med en ny omlægning og ”effektivisering” med de deraf følgende konsekvenser.

Så derfor, kære Lars, som så mange andre har jeg grundlæggende ikke tillid til, at du vil agere til fælles bedste, men mere i særinteresser for dig og dine ”venner”, som vi jo så ofte har set fra din side.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden