Sømand cyklede på motorvejen
Onsdag formiddag var politiet en tur på motorvejen og hjælpe en udenlandsk mand.
- Der var en del bilister, der ringede ind og fortalte, at der cyklede en mand i nødsporet på E45 nær Vodskov. Det var en udenlandsk mand, der var inde med et skib, og vi fik hurtigt gelejdet ham på ret kurs uden dramatik, oplyser vagtchef Thomas Ottesen.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.