AaB som brand

@Brød.8.note-firkant-fremh:AALBORG: Det er ikke nok bare at have et godt fodboldhold - man skal også have et godt brand hvis man vil have del i de store sponsorindtægter og kunne tiltrække investorer. AaB er blandt Nordjyllands og Danmarks mest kendte brands. På torsdag fortæller AaB-formand Per Søndergaard om virksomhedens mange områder og forklarer nærmere om klubbens unikke opsætning. Her har man under ét fælles brand en samlet platform bestående af fire sportsgrene på højeste niveau, et medejerskab af mediebureauet 9000 LUX, restaurationsdrift, butik og eget sportscollege. Hvilke udfordringer og muligheder ligger der i en virksomhed som denne? Per Søndergaard har siden april 2005 været formand for AaB A/S, der i dag betegnes af nogle som det tredjebedste brand i fodboldens SAS Liga - efter FC København og Brøndby I.F. Arrangør er folkeuniversitetet og det finder sted på universitetet mellem 16.30 og 18.15.