Naturvidenskab

Aalborg-skilte skal få lufthavns salg i vejret

Københavns Lufthavn til kamp mod faldende passagertal

Aalborg-virksomheden Web500 skal hjælpe Danmarks førende foodservice virksomhed, Select Service Partner, med at løfte salget i Københavns Lufthavn. Det skal ske via dynamisk digital skiltning.

Aalborg-virksomheden Web500 skal hjælpe Danmarks førende foodservice virksomhed, Select Service Partner, med at løfte salget i Københavns Lufthavn. Det skal ske via dynamisk digital skiltning.

NORDJYLLAND:Aalborg-virksomheden Web500 skal være med til at vende et kraftigt faldende salg i Københavns Lufthavn. Her vil passagerne snart blive mødt af en ny og dynamisk markedsføring, når de besøger lufthavnens restauranter og cafeer. Som mange andre lufthavne har Københavns Lufthavn mærket det faldende passagertal, der alene i juli var på 6,8 procent sammenlignet med juli 2008. Det har påvirket salget hos de erhvervsdrivende, og det er en af de væsentligste årsager til, at Food and Beverage giganten Select Service Partner nu har indgået en aftale med Web500, der en af Danmarks førende leverandører af digital skiltning. - Færre passagerer betyder færre kunder i vores butikker. Derfor er det vigtigt at markedsføre vores produkter med maksimal effekt. Det forventer vi at kunne gøre med den digitale løsning fra Web500, siger marketingschef i Select Service Partner Danmark, Flemming Christophersen. Virksomheden Web500 med hovedkontor i Aalborg er tæt på at være færdig med opsætning af de nye 40-46 tommer store skærme. - Select Service Partner vil få et værktøj, der håndterer markedsføringen af den enkelte butik fleksibelt og præcist. Perspektiverne rækker langt ud over den umiddelbare besparelse, sammenlignet med anden skiltning, siger kreativ chef i Web500 Lars Kanstrup.