Aalborg Taxa bør miste bevillinger

TAXA:Onsdag 21. juni var vi otte personer, som rundt omkring i Aalborg Kommune ventede på en taxi, som vi havde bestilt dagen i forvejen for at være sikre på, at vi kunne nå i lufthavnen onsdag morgen kl. 06.00. Bestillingskontoret lovede, at der ville komme en taxi til de aftalte tidspunkter. Jeg selv var lovet en taxi til kl. 05.30. Da der ikke var kommet en taxi kl. 05.35, ringede jeg til Aalborg Taxa, men måtte konstatere, at der ikke var nogen, som gad tage telefonen. Jeg ringede igen kl. 05.40 og kl. 05.45, begge gange uden resultat. Derefter ringede jeg til Mini Cab, som lovede, at der straks ville komme en vogn. Kl. 05.50 ringede jeg igen til Mini Cab, der meddelte, at der var en vogn på vej. Kl. 05.55 ringede jeg igen og fik samme besked, men vognen udeblev. Når man bestiller en taxi, fordi man skal i lufthavnen, er det vigtigt, at den indgåede aftale overholdes. Vi nåede alle ved hjælp af egen bil og vækkede ægtefæller i lufthavnen med forsinkelse og var heldige at få checket ind, selv om vi var forsinkede. Jeg selv var heldig at blive opdaget på Vesterbro trækkende med en kuffert. Redningsmanden var en kollega, som havde måttet vække sin kone, da han også var blevet brændt af - af Aalborg Taxa. Aalborg Taxa har groft misligholdt sine forpligtelser, og de ansvarlige bør miste deres bevillinger. Hvis Aalborg Taxas misligholdelse havde ført til, at vi alle havde mistet vores fly i Udenrigsgården i Københavns Lufthavn, ville der i dag have ligget en stor regning til Aalborg Taxa. Aalborg Taxa har åbenbart bidt hovedet af al skam. Der er ingen af os, der har fået en forklaring eller en undskyldning eller et forslag til godtgørelse som kompensation for de gener, der var forbundet med Aalborg Taxas misligholdelse.