Byggeri

Bygning på havnefronten står stadig og forfalder: - Jeg synes faktisk, den fortjener en helt anden skæbne

I årevis har en gammel bilforhandler-bygning stået tom på havnefronten i Nørresundby. Det vækker ærgrelse i byen, men ingen har villet etablere sig forklarer A. Enggaard, der er åbne over for at bygge boliger på grunden

Til trods for nybyg på begge havnefronter står den gamle bilforhandler stadig ubrugt og forfalder. Foto: Torben Hansen
Til trods for nybyg på begge havnefronter står den gamle bilforhandler stadig ubrugt og forfalder. Foto: Torben Hansen

Opdateret 09. maj 2022 kl. 14:20

Den står der endnu, tom, forladt, ubrugt. Malingen er skallet af flere steder, ukrudtet skyder frem mellem stenene, og hvor der tidligere var et stort vindue på østsiden af bygningen, er du nu en træplade. Glasskårene ligger stadig på asfalten nedenfor.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden