Carlsberg udfordres

Fodbold 20. september 2006 06:00

{ KØBENHAVN: En ny storspiller på markedet for kildevand viste muskler tirsdag, da den danske kildevandsproducent Aqua d’or og verdens største kildevandsmærke, franske Evian, løftede sløret for et nyt, strategisk samarbejde. Målet for både Evian og Aqua d’or er at vokse og blive størst i Skandinavien. Det skal ske ved at udkonkurrere både Carlsberg og Royal Unibrew. - Strategien er da at udvikle Aqua d’or så langt, som det er muligt. Derfor starter vi med at prøve at indtage Skandinavien. Det er plan A. Og når vi så har indtaget Skandinavien, så ser vi lidt på det, for vi har også kig på andre lande, hvor vi gerne vil introducere Aqua d’or, siger Aqua d’ors bestyrelsesformand, Allan Feldt, til Ritzau./ritzau/

Nyheder udvalgt til dig
Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...