Chefen tager selv telefonen

JRK-HjemmeService er i rivende udvikling

EMNER 23. april 2003 08:00

BRØNDERSLEV/JERSLEV: "JRK... Det er Henrik." Sådan lyder det når man ringer til JRK-HjemmeService, og det er næsten altid chefen selv, der svarer. Det betyder, at en eventuel aftale kan træffes omgående. Men hvem er JRK HjemmeService egentlig? Henrik Hansen giver prompte svaret: - JRK HjemmeService er et servicefirma med mange muligheder. Vort "produktsortiment" spænder meget vidt. JRK-HjemmeService er etableret i 1989 og beskæftiger idag i alt 12 medarbejdere, fordelt på rengøring, haveservice, vinduespolering, salg og administration. - Vores kundekreds er virksomheder, institutioner, private, kommuner, grundejerforeninger, andelsboligforeninger, ejerlaug, offentlige virksomheder og mange flere, fortæller Henrik Hansen. Han tilføjer, at der lægges stor vægt på et stabilt, varigt og tillidsfuldt samarbejde hos kunderne. - JRK-HjemmeService er med tiden blevet til andet og mere end hjemmeservice. Egentlige hjemmeserviceydelser eksisterer jo i dag kun som rengøring, men det er da heldigvis stadigvæk et af vort store og stabile forretningsområder, og vi håber på at blive godkendt som leverandør af praktisk hjælp under frit-valgs-ordningen i Brønderslev Kommune, som således vil være et naturligt supplement til rengøringen. - Vi er med et bredt "sortiment" i stand til at levere totalkoncepter, som omfatter alle serviceopgaver på f.eks. en virksomhed. Totalkonceptet er en stor fordel for kunden, for der kun er én ansvarlig at rette henvendelse til, når der skal "roses og rises". Henrik Hansen fortæller, at ét af de helt store produkter i rivende udvikling er vedligeholdelse af haver, anlæg, grønne områder og lignende. - Her råder vi over det mest moderne materiel, der findes. Blandt andet kan vi klippe græs med en kapacitet på op til 30.000 kvadratmeter i timen. - Vi kan klippe både store og små hække og buskadser. Vi kan feje kanter, pladser, stier og lignende med feje/suge-anlæg. Og vi sætter en ære i at rydde op efter os. - Snerydning og saltning er også en af vore "kæpheste" vi rydder for alle - både private og virksomheder. Saltning udføres fortrinsvis med saltvand, som er meget miljøvenligt og skånsomt for fliser og asfalt og samtidig økonomisk fordelagtigt. - Et nyt produkt er under udvikling - det kaldes sne- og haveservice til pensionister. Produktet bliver et prisbilligt årsabonnement for pensionister med hus og have. Det er meningen, at tilbuddet først og fremmest skal være en erstatning for dem, der mister den kommunale haveordning. Men det er en betingelse, at man er pensionist. Sne- og haveservice kan leveres i forskellige kvaliteteter, enten til standard eller individuelt tilpasset. - Efter flere års udvidelser af vores maskinpark, varelager m.m. blev vore lokaler efterhånden lidt trange i Jerslev, og da vores daværende husvært selv stod for at udvide, skulle vi finde et nyt sted at være. - Vores situation var den, at omkring 75 procent af vores samlede aktiviteter foregår i Brønderslev. Det betød mange transportudgifter mellem Jerslev og Brønderslev. Vi manglede også lidt udenomsplads. Derfor syntes vi, at den rigtige løsning for os var at oprette lager, værksted og kontor i Brønderslev, men stadig med tilknytning til Jerslev. Derfor er vi nu i begge byer. Virksomheden har kunder fra Hjørring i nord til Aalborg i syd og fra Løkken i vest til Sæby i øst.

Nyheder udvalgt til dig
Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...