Frederikshavn

Cup No. 1 styrker salgsorganisation

FfI gearer op og vil ansætte fuldtidsmedarbejder med stor rejseaktivitet

Martin Høeg leder efter en rejsevillig medarbejder til Cup No. 1.Foto: Kim Dahl Hansen

Martin Høeg leder efter en rejsevillig medarbejder til Cup No. 1.Foto: Kim Dahl Hansen

FREDERIKSHAVN:FfI’s internationale fodboldturnering Cup No.1 gearer op og styrker salgsorganisationen med en fuldtidsmedarbejder, der skal være indstillet på en masse rejseaktivitet.

- Vi har oplevet en nedgang i deltagere fra især Norge og Sverige, og for at vinde de tabte markedsandele tilbage, vil vi tilføre vores salgsorganisation flere ressourcer, siger FfI’s fodboldformand Martin Høeg.

- Vi noterede med stor tilfredshed, at antallet af hold i 2012 steg for første gang i fem år, og den tendens ser heldigvis ud til at fortsætte i år. Sammenligner vi vores organisation med andre tilsvarende turneringer, er vi dog stadig en del bagefter, og det er især afgørende, at vi har en sælger, som året rundt beskæftiger sig med Cup No.1.

- Michael Frederiksen vil køre dette års turnering til ende, men vi har fuld forståelse for, at han derefter vælger at koncentrere sig om Kanal Frederikshavn og KaSano Kommunikation, siger Martin Høeg.

Siden turneringens start i 1984 har fodboldbold fra næsten 100 nationer besøgt Frederikshavn.

Kommentarer


Anmeld kommentaren

Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.

Anmeld kommentaren

Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.

Du skal skrive noget tekst

Du skal skrive noget tekst