Skovsgård

Dagli'Brugsen spørger om kundetilfredshed

SKOVSGÅRD:Dagli'Brugsen i Skovsgård vil gerne have tilfredse kunder - og forretningen vil gerne overleve i konkurrencen om kunderne. Det er baggrunden for, at Dagli'Brugsen netop har uddelt 850 spørgeskemaer til beboere i brugsens normale kundeområde, de to gamle sogne Torslev og Øster Svenstrup. - Vi vil gerne høre kundernes oplevelse af at handle i Dagli'Brugsen, siger uddeler Gunnar Mark. Vi vil gerne betjene vore kunder bedst muligt, og vi beder dem derfor om at svare på en række spørgsmål. Men vi gør det også, fordi vi på sigt gerne vil overleve i konkurencen om kunderne. Ikke fordi vi i øjeblikket har grund til klage - på nuværende tidspunkt har vi en omsætningsfremgang på 15 procent. - Fremgangen skyldes selvfølgelig i høj grad, at vi nu er ene som daglivareforretning i Skovsgård, tilføjer Gunnar Mark. Men det er ikke den eneste årsag. Undersøgelsen sker ved afkrydsning på spørgeskemaerne, og der er anonymitet, så ingen behøver frygte, at deres besvarelse kommer til nogens kendskab. Spørgsmålene omfatter Dagli'Brugsens kundebetjening, om brugsens renlighed og ryddelighed, om udvalget i brugsen dækker kundernes daglige behov, om prisniveauet er tilfredsstillende, og om kvaliteten i grønt- og bagerafdelingen er tilfredsstillende . Dagli'Brugsen ønsker også kundernes svar på, hvor de eventuelt handler, hvis det ikke sker i Dagli'Brugsen. Muligheden for at give ris eller ros til brugsen er sidste punkt på spørgeskemaet. Belønngen for at udfylde spørgeskemaet er et bæger Kærgården.