Hjørring

- Der skal noget ekstra til

Roberto slog dørene op fredag på P.Nørkjærs Plads. Her er det medarbejder Lea Kristensen og bestyrer Henrik Albrechsen. Foto: Kurt Beering

Roberto slog dørene op fredag på P.Nørkjærs Plads. Her er det medarbejder Lea Kristensen og bestyrer Henrik Albrechsen. Foto: Kurt Beering

HJØRRING:Fredag kom et forretningskoncept til Hjørring. Roberto hedder butikken, der slog dørene op på P. Nørkjærs Plads. I forretningens to etager forsøger man at skabe en ekstra oplevelse for kunderne, ud over selve tøjet, som er kendte skandinaviske mærker indenfor herretøj - primært til aldersgruppen 15-25 år. Der er launch-miljø med bløde sofaer, en DJ-pult og sågar også en bar. - Det er ikke meningen, at kunderne skal hænge ud i baren og drikke sig fulde, men det er for at gøre noget ekstra ud af dekorationen, siger bestyrer 25-årige Henrik Albrechsen, der tidligere havde forretningen Mecca. Han understreger at der skal mere og mere til for at skille sig ud fra mængden. Roberto-konceptet er inspireret af tøjforretninger rundt om i de europæiske storbyer.