BRØNDERSLEV:I sidste uge meldte Bredbånd Nord ud, at man vil forsøge at hjælpe nordjyder, som står og mangler internetforbindelse efter Skylines konkurs.
- Men hvordan skulle Bredbånd Nord egentlig kunne det, når en meget stor del af Skylines kunder netop havde valgt Skyline, fordi der ikke var andre alternativer, har flere af avisens læsere spurgt.
Og Carsten Jensen, administrerende direktør hos Bredbånd Nord, erkender da også, at det ikke er alle af Skylines kunder, man vil kunne gøre noget for.
- Vi prøver bare at sige, at vi er et alternativ, og at vi jo ruller fibernet ud hele tiden. Det betyder, at vi nu måske er i områder, hvor vi ikke var, da beboere i området meldte sig til hos Skyline.
Carsten Jensen nævner, at Bredbånd Nord får henvendelser fra tidligere Skyline-kunder hver dag, og at det jævnligt viser sig, at de nu kan komme på fibernettet med de hurtige hastigheder, som det kan levere.
- For eksempel kan det vise sig, at vi er kommet så tæt på en erhvervsvirksomhed, at det kan betale sig for virksomheden selv at bekoste en specialinstallation alene til den ene virksomhed, nævner Carsten Jensen.
Kommentarer
Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.
Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.