Løgstør

En om"er

Sådan ser reklamebureauet oplæg til logoet ud.

Sådan ser reklamebureauet oplæg til logoet ud.

BRANDING:Ideen med at brande Løgstør er naturligvis helt rigtig, og det er al ære værd at en gruppe løgstørianere har givet sig i kast med opgaven, og selvfølgelig skal muslingen være omdrejningspunktet. Imidlertid er logo-udkastet en eklatant misforståelse, som ikke er et reklamebureau værdigt. Dels er idéen med at indsætte symboler i stedet for bogstaver en forældet og meget benyttet form for grafik, dels er skriften ikke letlæselig, dels skal man vist være løgstørianer for at gætte hvad der står og ligeledes er formatet ikke homogent nok. Et logo er ikke en rebus, men et symbol der omgående klistrer sig ind på nethinden. Det er helt enkelt ikke et acceptabelt resultat, især ikke når reklamebureauet på forhånd har fået essensen ”foræret” i form af muslingen!