Morsø

Flot forestilling i arenaen Af Jens Peter Svarrer jps@mf.dk

Der kunne godt have været flere end 350 til vintercirkus

Dyrene kom helt tæt på til publikums store fornøjelse, da der lørdag aften var Vintercirkus i Jyske Bank Mors Arena. ?Foto: Ole Geerthsen
Dyrene kom helt tæt på til publikums store fornøjelse, da der lørdag aften var Vintercirkus i Jyske Bank Mors Arena. ?Foto: Ole Geerthsen

MORS: Lørdag morgen gik arbejdet nemlig i gang med at få omdannet hallen til et ”cirkustelt”, så der lørdag aften kunne vises Vintercirkus med Isabella Enoch med rødder i Cirkus Dannebrog som arrangør. Der blev slæbt plader ind for at skåne gulvet, manegen blev placeret med savsmuld og det hele, og raden rundt blev der opstillet bænke, så publikum kunne få sig en rigtig cirkusoplevelse.

- Det krævede en del arbejde at bygge cirkusteltet op, og det tog hele lørdagen med prøver og det hele, fortæller Henrik Bjerring, direktør i Morsø Event, som stod for arrangementet.

- Det gik rigtig godt, fortæller Henrik Bjerring, der tilføjer, at cirkusfolkene var ovenud tilfredse med forholdene i Jyske Bank Mors Arena, hvor den store port i hallens ende blev brugt som ind- og udgang for dyr og artister.

Omkring 350 personer var på plads på tilskuerpladserne, hvor der også var god stemning - ikke mindst når publikummer blev taget ind for at medvirke i numrene.

- 350 gæster var ok, men der kunne godt have været flere. Nu har folk oplevet det, og vi håber, at vi næste år kan få endnu flere med, siger Henrik Bjerring.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden