Kommentarer

DQs exit og ikke mindst det faktum, at alle vestlande blev sendt ud af semifinalen, har sat sindene i kog på DRs grandprix-hjemmeside. Siden showet torsdag aften har debatten bølget frem og tilbage med kun ganske få minutter mellem indlæggene. Se flere på dr.dk/melodigrandprix { Jeg synes, det er en skandale og ingen skal fortælle mig, at det bare er et sammentræf. Hvor er Island og Danmark henne?Eva { Er jeg den eneste der ikke forstår en skid her?!?! Frankrig, Norge, Island og DK deltager ikke.. KUN og KUN østlande.. tvivler virkelig på det system.WTF { Når man nu alligevel har planer om at indføre to semifinaler i stedet for en, var det så ikke en idé at lade de vestlige lande have vores semifinale, og de østlige lande have deres semifinale? Og så skulle det selvfølgelig være sådan, at deltagerne fra den vestlige ikke kan stemme i den østlige og omvendt. Alex { Jeg kan næsten forstå på alle indlæg, at det er på tide at sige stop. Drop deltagelse i det l..t, spar de penge og bevar DR-Sporten i stedet.Søren { For en sjælden gangs skyld har Europa virkelig valgt de bedste sange fra semifinalen. (...) Vi skal godt nok til at tage os sammen, hvis vi skal følge med på det høje niveau som flere østeuropæiske lande har fundet frem i de senere år. Jakob { For fremtiden burde Danmark lade være med at deltage, eller også skal man lave en konkurrence kun for de oprindelige lande, som var med fra start, og så kan østlandene klare sig selv (...)dianna { Det er da en KATASTROFE, at man kan gå til en finale med sådan en gang BRAS, som alle 10 sange var, som gik videre.nadia7år