Kritisabel

1. maj 2012 06:00

AKUTMODTAGELSE: Oplevelse om, hvordan akutmodtagelsen på Hobro Sygehus fungerer: Søndag 22.4. havde vi gæster, og en af vore gæster blev så dårlig, at det var nødvendig at ringe 112 (der var også en gæst, som har arbejdet på sygehus i over 30 år, så bedømmelsen var hurtig - 112). Det var 100 pct. god kontakt med alarmcentralen, der blev sendt akutbil og en ambulance, som hurtigt var fremme, og der blev ydet professionel hjælp fra både ambulancerederne og paramediciner. Heldigvis var det - ved nærmere undersøgelse - ikke livstruende, men de skønnede at hun skulle med til Hobro Sygehus, hvor de ankom kl. 16.30 og blev modtaget af en sygeplejerske, skulle så vente på en læge. Kl. 1 var der stadig ikke kommet noge. Det er da under al kritik, og det byder man mennesker på 62 og hendes ven på 72 år, og sygeplejersken blev mere og mere frustreret.

Nyheder udvalgt til dig
Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...