Løkken

”Løkken 2004” klar til turisterne

LØKKEN:Løkken Markedsføringsgruppe præsenterede i går eftermiddags tredje udgave af Løkken-guiden, ”Løkken 2004”, og turistformand Jørgen Ussing, der præsenterede guiden ved en hyggelig lille sammenkomst på Løkken Snack Bar & Caféen, benyttede lejligheden til både at ridse ”Løkkens lyksaligheder” og problemer op. - Løkken har det hele. Natur, historie, kultur, levende mennesker og masser af tilbud til byens gæster. Det er bl.a. det vi fortæller om i ”Løkken 2004”, sagde Jørgen Ussing Mange projekter er i gang i Løkken, som dermed får endnu mere at byde på. - Alligevel står vi i den vanskeligste opgave nogensinde for Løkken Markedsføringsgruppe. Lang tids massiv dårlig omtale af byen har kostet dyrt og truer Løkkens udvikling som en attraktiv turistdestination for alle. Det er ikke kun en medieskabt kritik, fastslog Jørgen Ussing. - Derfor er vi nødt til at få styr på udviklingen. Vores politikere arbejder i øjeblikket med at skabe det fundament for fremtidens turisme og markedsføring, som er helt nødvendigt, hvis vi skal kunne give Løkken det renommé byen fortjener. Men det er ligeså vigtigt at de lokale aktører, der med deres ensidige tilbud og egen platte markedsføring skader Løkken, ændrer koncept, sagde Jørgen Ussing.