Hobro

Lokale ansigter på ny Hobroportal

Egentlig stod de i vejen. Men med søde smil, kage og muligheden for at vinde et gavekort på 1.000 kroner, fik NORDJYSKE'S reklamefolk fra Shrpa alligevel syndsforladelse, da de indtog Føtex torsdag eftermiddag.

Anledningen var Hobros nye internetportal, www.hobronyt.dk, der går i luften 15, februar. I den forbindelse skulle vi bruge en række lokale ansigter , der ville optræde i annoncer - og dem var der mange af. - Folk har taget godt imod os, og der har været rigeligt, der gerne ville være med, fortalte projektleder Heidi Lüdeking Første mand til at lade sig bade i blitzlys var Flemming Rahbek. - Jeg havde læst om arrangementet og så blev jeg nysgerrig. Jeg er med til at stå for vedligeholdelsen af Ældresagens hjemmeside, og derfor lød projektet rigtigt spændende, fortalte Flemming Rahbek. Hobronyt.dk skal populært sagt være byens virtuelle gadekær. Den redaktionelle del tager NORDJYSKE'S journalister sig af, men både foreninger og annoncører får mulighed for helt selv at bestemme, hvad - og hvornår de fortæller om sig selv. Det sker via henholdsvis selvindtastning af annoncer og en speciel sektion til foreninger. Hver forening får sit eget site og kan selv lægge sine nyheder på. I den kommende tid vil alle foreninger blive kontaktet med information om www.hobronyt.dk.