EMNER

Nørresundby Bank er bedst til rådgivning

Nørresundby Bank er den bedste bank i Danmark til at rådgive sine kunder.

- Vores rådgivning har fået karakteren 8,4, og intet andet pengeinstitut ligger så højt, siger marketingchef Palle Skyum fra Nørresundby Bank.

- Vores rådgivning har fået karakteren 8,4, og intet andet pengeinstitut ligger så højt, siger marketingchef Palle Skyum fra Nørresundby Bank.

Det siger et repræsentativt udvalg af kunder i banken ifølge en bankanalyse, som Analyse Danmark har gennemført. - Vores rådgivning har fået karakteren 8,4, og intet andet pengeinstitut ligger så højt, siger marketingchef Palle Skyum fra Nørresundby Bank. Analyse Danmarks undersøgelse er gennemført over internettet, hvor 6441 repræsentativt udvalgte bankkunder har besvaret spørgsmål om deres pengeinstitut. 55 kunder i Nørresundby Bank har deltaget i undersøgelsen og altså tildelt Nørresundby Bank en topplacering på kvaliteten af den rådgivning, som de har modtaget. Det er ifølge Palle Skyum tredje år i træk, at Nørresundby Bank opnår høje karakterer i bankanalysen. - Vi er dygtige til at ansætte de rigtige medarbejdere, som er dygtige til menneskelige relationer, mener Palle Skyum. Ifølge Palle Skyum viser bankanalysen også, at Nørresundby Bank scorer høje karakterer med hensyn til kvaliteten af netbanken og på, om kunderne vil anbefale Nørresundby Bank over for venner og bekendte.