Martin efterladt på perronen, da han ville med toget: NT oplyste ikke om den hjælp, han kunne få

NT's kundeservice meddelte førtidspensionist Martin Nørgaard, at han måtte tage en flextur for egen regning, fordi hans el-scooter er for stor til at komme ind i de nye tog. Men det var en fejl, erkender NT 

Førtidspensionist Martin Nørgaard skulle have være tilbudt en handicaptransport til togbillet-pris, eftersom Nordjyske Jernbaners tog er for små til at rumme en el-scooter. Men NT's kundeservice kendte ikke reglerne, så de henviste ham til en flex-tur, der ville løbe op i 870 kroner.   <i>Foto: Henrik Bo</i>

Førtidspensionist Martin Nørgaard skulle have være tilbudt en handicaptransport til togbillet-pris, eftersom Nordjyske Jernbaners tog er for små til at rumme en el-scooter. Men NT's kundeservice kendte ikke reglerne, så de henviste ham til en flex-tur, der ville løbe op i 870 kroner.   Foto: Henrik Bo

NORDJYLLAND:Da førtidspensionist Martin Nørgaard for nylig skulle med toget fra Aalborg til Brønderslev, fik han forkert information i NT's kundeserv...

Vil du læse videre?

Lige nu får du de første to måneder for 49,- kr.

Du får adgang til alt indhold på nordjyske.dk

Allerede abonnent?

Abonnementet fornyes automatisk til normalpris 99,- kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden