Ny chef for annoncesalget

NORDJYSKE Medier får ny områdechef for annoncesalget i Himmerland. Den hidtidige områdechef, 37-årige Michael Astorp, havde sidste arbejdsdag i Hobro fredag - og mandag overtager 49-årige Peter Vestgaard Andersen hans stol.

Kristian Pahus
Michael Astorp (37) rykker fra Hobro til Dronninglund.
EMNER 1. februar 2009 13:55

Chefskiftet er udløst af, at NORDJYSKE Medier A/S har købt ugeavisen Østvendsyssel Avis med base i Dronninglund af en lokal bogtrykker. Michael Astorp skal fremover lede annoncesalget på denne avis og ugeaviserne i Hals, Tylstrup og Brønderslev, der i forvejen udgives af NORDJYSKE Medier. Han får arbejdsplads i Dronninglund, som ligger tættere på hans bopæl i Hjørring - og ser også frem til en ny arbejdsmæssig udfordring med at få annoncesalget til de fire ugeaviser og NORDJYSKEs øvrige aktiviteter i det sydlige Vendsyssel til at spille sammen. Michael Astorp har været områdechef i Hobro siden marts 2006. Han er oprindelig udlært skiltemaler, men kom ind i medieverdenen i 1999, hvor han fik job som mediekonsulent hos NORDJYSKE Medier i Hjørring. Hans afløser, Peter Vestgaard Andersen, har også arbejdet for NORDJYSKE i Hjørring, hvor han var områdechef. Senest har han været knyttet til NORDJYSKE Mediers centrale salgsafdeling i Aalborg. Som områdechef i Hobro leder Peter Vestgaard Andersen annoncesalget på Hobro Avis og Hadsund Folkeblad samt salget af dagbladsannoncer og annoncer på radio, tv og web i Himmerland. Peter Vestgaard Andersen overtager tillige posten som sekretær i Hobro Handelsstandsforenings bestyrelse efter Michael Astorp. Rokaden i salgsorganisationen medfører ingen ændringer i redaktionen: Det er fortsat områdechefredaktør Jørgen Tøttrup, der - sammen med sine journalister - bestyrer spalterne i NORDJYSKE Stiftstidendes Himmerland-udgave samt Hobro Avis.

Nyheder udvalgt til dig
Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...