Om at yde god service...

Frederikshavn 1. februar 2003 07:00

TAXA-TUR: I læserbrev i Nordjyske Stiftstidende har man kunnet læse, at to veninder 15. januar havde bestilt en Taxa til Fiskergade, og at chaufføren kørte alle mulige veje for at komme til adressen. Endog, at han også havde været inde for at spørge om vej. Kan det nu passe, at en frederikshavner-taxa ikke kunne finde rundt i byen? Jeg har undersøgt sagen, og talt med både kunde og chauffør. Det forholdt sig faktisk sådan, at chaufføren ikke kunne køre frem til adressen på grund af parkerede biler, som spærrede for gennemkørsel. Hvad gør man så, når kunden er gangbesværet, og det i øvrigt plaskregner? Chaufføren havde en idé om, at det var muligt at komme tættere på adressen ved at køre gennem det snirklede stisystem, og derfor spurgte han sig for. Det lykkedes! Kunden kom frem - og der var drikkepenge til chaufføren.

Nyheder udvalgt til dig
Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...