Præmie til øl-etiket fra Thy

Thisted Bryghus henter andenplads på Ølfestivalen i København for design af øl-etiket

Jens Fogh-Andersen
Brygmester Antoni Aagaard Madsen, th, og direktør Aage Svenningsen modtog prisen.
København 1. juni 2018 10:25 - Opdateret 1. juni 2018 10:26

KØBENHAVN: Thisted Bryghus er til mere end øl og priser på samme produkt.

På dette års Ølfestival i København, som slutter i morgen, lørdag, sikrede bryghuset sig en andenplads i konkurrence om bedste design på en øl-etiket.

Det var designet af etiketten, der sidder på flaskerne med bryghusets "Brügge", en belgisk blonde, der er en er en af tre øl i den belgiske serie, som også tæller en belgisk witt med navnet "Liege" samt en belgisk saison kaldet "Gent".

Etiketten er designet af Morten Søgaard fra firmaet Sø & Co.

Direktør Aage Svenningsen, Thisted Bryghus, er glad for at der er sat pris det grafiske udtryk i bryghusets etiketter, som netop skal få produkterne fra Thisted til at skille sig ud fra andre øl på butikkernes hylder.

chat_bubble Kommentarer keyboard_arrow_down

Log ind for at kommentere.
Henter artikler...
Nyheder udvalgt til dig
Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...