Pris for god service

METROPOL blev kåret til centret med den bedste service.

Metropol er blevet hædret for god service. Arkivfoto: Kurt Bering

Metropol er blevet hædret for god service. Arkivfoto: Kurt Bering

Metropol kan fremover kalde sig "Shoppingcentret med Danmarks bedste service 2009" Ved en seance i Tivoli i København i sidste uge, fik centerchef Jes Jacob overrakt hæderen. Det Nordic Council of Shopping Centers (NCSC), rådgivningsfirmaet ICP A/S og Detail Forum, der henover sommeren har lavet en analyse af 24 af Danmarks shoppingcentre. Det er bl.a. sket på basis af kundeinterviews. Metropol scorede altså førsteprisen indenfor service, og blev også nr. 2 i kategorien Danmarks hyggeligste og flotteste center, mens Fields i København løb med prisen som Danmarks bedste shoppingcenter. - Vi er utroligt stolte af, at vi allerede efter halvandet år kan få sådan en pris, som andre shoppingcentre har drømt om i mange år, siger Jes Jacob. Han mener, at forretningerne i Metropol meget bevidst - og i samlet flok - har arbejdet med at optimere servicen overfor kunderne. - Det handler jo bl.a. om at modtage kunderne som velkomne gæster, have pænt dækket op og så sørge for, at der er de varer på hylderne, som kunderne efterspørger, siger Jes Jacob. Prisen skal selvfølgelig bruges aktivt i markedsføringen. - Og så er det også et godt signal for Hjørring, at vi har et shoppingcenter med et meget højt serviceniveau, tilføjer Jes Jacob.