Pris for markedsføring

Læsere kunne lide annonce

Vi, som bor her, ved godt, at Vendsyssel er et dejligt sted. Nu har Toppen af Danmark fået en pris for deres markedsføring af Vendsyssel. arkivfoto: jens morten
Turisme 11. oktober 2006 06:00

HIRTSHALS: Med jævne mellemrum dumper det husstandsomdelte reklameblad Idényt ind gennem brevsprækkerne. En gang om året undersøger Gallup, hvilke annoncer, der er bedst at læse i bladet, og i kategorien ”Ferie og Fridage 2006” vandt Toppen af Danmark for en tresiders annonce for Lysets Land. Prisen hedder Idényts Effektpris. Af Idényts godt 1,9 mio. læsere var der 975.000 der helt eller delvis havde læst Toppen af Danmarks annonce. Gallup har lavet undersøgelsen og det er således læserne og dermed forbrugerne der suverænt bestemmer, hvilken annonce der er bedst og dermed har størst læseværdi. Prisen, tages som en anerkendelse af det arbejde, som Toppen af Danmark i samarbejde med områdets mange turistvirksomheder gør, for at trække gæster til landsdelen, oplyser turistchef i Hirtshals, Hanne Kirkelund. Tilbagemeldingerne fra det deltagende turisterhverv har været særdeles positive. Det er primært for- og efterårsperioden danskerne har booket deres ferie eller fridage. Turistchef i Hirtshals Hanne Kirkelund, der er formand for Toppen af Danmark’s markedsføringskampagner, modtog den flotte Effektpris 2006.

Nyheder udvalgt til dig
Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...