Prisuddeling for den nordjyske PR-branche

Priser til reklame og kommunikationsverdenen

Flemming Junker
Steen Bjerre: - Der er sket rigtig meget godt i den nordjyske reklame- og kommunikationsverden i de senere år.Arkivfoto
11. marts 2013 13:23 - Opdateret 11. marts 2013 13:29

NORDJYLLAND: Reklame- og kommunikationsverdenen i Nordjylland udvikler sig hastigt, og nu vil organisationen Erhverv Norddanmark tage temperaturen på denne branche.

Det sker med en prisuddeling og gallafest fredag 30. august under den højtråbende titel Årets Brøl 2013.

Konkurrencen er for alle nordjyske kreative såsom kommunikatører, grafikere, reklame-, web- og filmfolk samt annoncører.

I alt kan kommunikationsbranchen dyste i 17 kategorier, og det er en særdeles kompetent og anerkendt jury, der står for at udvælge de bedste eksempler på nordjysk kreativitet, lyder det fra Erhverv Danmark.

Medlem af styrekomitéen bag Årets Brøl og kommunikationschef Steen Bjerre siger:

- Vi ønsker at tage temperaturen på det, vi har valgt at kalde virkningsfuld, kreativ og veleksekveret markedsføring. Priserne er medie- og brancheuafhængige, og hele formålet er at give bureauer, selvstændige kreative, annoncører og producenter mulighed for at vise, at Nordjylland ikke er den kreative saltørken, den ind imellem får skyld for at være.

De nordjyske kreative kan allerede nu indsende bidrag i kategorier som print, outdoor, identity, radio, tv/film, kampagnekoncepter, websites, apps og mobile. Sidste frist for indsendelse af bidrag er 1. april 2013.

chat_bubble Kommentarer keyboard_arrow_down

Log ind for at kommentere.
Henter artikler...

Her ville vi gerne vise dig forslag til flere artikler, men pga. din Adblocker kan vi ikke gøre det!

Her ville vi gerne vise dig forslag til artikler fra vores magasiner, men pga. din Adblocker kan vi ikke gøre det!

Seneste nyheder

Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...