Så skal der brøles igen

Den får ikke for lidt til prisfesten, som det ses på dette billede fra sidste år.Foto: Årets Brøl

Den får ikke for lidt til prisfesten, som det ses på dette billede fra sidste år.Foto: Årets Brøl

Nordjyllands største temperaturmåling af virkningsfuld, kreativ og veludført markedsføring, har netop åbnet for indsendelse af bidrag til årets store nordjyske markedsføringskonkurrence.

Det betyder, at reklame- og PR-bureauer, selvstændige kreative, producenter og annoncører endnu engang kan være med i kapløbet om titlen som regionens bedste inden for en lang række kategorier.

Ambitionen i år er mindst 175 konkurrencebidrag og 200 deltagere til den afsluttende prisfest, der finder sted fredag 11. november på Wonderland Spritten i Aalborg.

- Vi har rystet posen lidt og revideret kategorierne, så det i år bliver en endnu skarpere konkurrence. Desuden er vi meget glade for, at forbrugerekspert Anne Glad har sagt ja til at være medlem af juryen, der derudover fortsat består af nogle af landets skarpeste reklamefolk. Så vi ser frem til et brag af et brøl, fortæller Anita Møller fra Erhverv Norddanmarks styrekomité, der arrangerer Årets Brøl.

Der er tre temaer til Årets Brøl - nemlig Kampagne & Film, Digitalt samt Design & Foto.

Kommentarer


Anmeld kommentaren

Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.

Anmeld kommentaren

Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.