Salg via skærmen

Morsø Erhvervsråd og Thisted Forsikring vil lære lokalt erhvervsliv at bruge digitale platforme

Carsten Tolbøll og Bo Lehm (foto)
- Der sker så meget nyt, og det kan være svært at bevare overblikket. Det vil vi hjælpe virksomhederne med, siger Mette Jensen.
Morsø 5. august 2017 09:13

MORS: - I vores erhvervsklimaundersøgelse, hvor vi spurgte samtlige virksomheder på Mors, var kurser i salg og marketing det mest efterspurgte emne. Derfor lavede vi i foråret et to dages kursus med overskriften "Succes online". Flere end 30 virksomheder deltog, og bagefter gav de udtryk for, at de meget gerne vil have mere detaljerede kurser om emnet. Det reagerer vi nu på ved at tilbyde tre forløb i efteråret, siger kommunikationskoordinator Mette Jensen, Morsø Erhvervsråd.

Første forløb drejer sig om at lave professionelle nyhedsbreve med programmet MailChimp. Det andet er om at lave markedsføring på Facebook. Og endelig udbydes et todages forløb i at lave salgs- og nyhedsvideoer på mobiltelefonen. De to første kurser afvikles på én dag.

Med til at holde deltagerprisen på kurserne nede er den samarbejdspartner, erhvervsrådet har fået på forløbet. Mette Jensen spurgte marketingmanager Rasmus Ustrup fra Thisted Forsikring, om hans arbejdsplads var interesseret i at medvirke. Det blev et øjeblikkeligt ja, og Thisted Forsikring, støtter forløbet med omkring 20.000 kroner.

chat_bubble Kommentarer keyboard_arrow_down

Log ind for at kommentere.
Henter artikler...

Her ville vi gerne vise dig forslag til flere artikler, men pga. din Adblocker kan vi ikke gøre det!

Her ville vi gerne vise dig forslag til artikler fra vores magasiner, men pga. din Adblocker kan vi ikke gøre det!

Seneste nyheder

Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...