EMNER

Service væk?

POST DANMARK: Post Danmark arbejder ihærdigt. Ikke på at betjene sine kunder, men på at skræmme dem væk! Under den nylige snestorm kom der ikke post ud tirsdag og onsdag, hvilket var fuldt forståeligt, om end frustrerende, når man daglig får en avis med posten. Torsdag nåede posten ikke til min postkasse, så jeg fredag fik hele fire aviser leveret. Jeg har endnu ikke indhentet efterslæbet. NORDJYSKE Stiftstidende kom hver dag, onsdag først kl. 19.30, men som budet sagde: ”Vi skal da ud med avisen.” Stor ros. Men Post Danmark nåede mig ikke torsdag. Hvad med den arbejdstid, de sparede onsdag, hvor de ikke kunne arbejde? Og nu for at slå hovedet på sømmet: P.g.a. kort vinterferie ville jeg have opbevaret min post. Men det kan kun lade sig gøre, hvis den skal opbevares mindst syv dage! Og tilmeldes senest fem hverdage før! Jeg har for længst opgivet at få eftersendt min post, da jeg så skal have samme ferieadresse mindst fjorten dage. Hvordan skal man så holde sin postkasse tom for ikke at friste indbrudstyve? Er der absolut ingen kundeservice hos Post Danmark mere? Kan Post Danmark ikke internt betjene sig af e-mail? Hos dagbladene skal ferieflytning meddeles to dage før og vare mindst to dage! Dét er kundeservice. Hvorfor er Post Danmark stadig monopolforetagende?