Slikmutter kommer ekstra i posen i ny kampagne

Hvorfor betale for noget, man ikke selv vælger. Ny kampagne sammenligner fredagsslik med tv-pakker

Ny kampagne sammenligner tv-pakker med bland-selv-slik. Arkivfoto

Ny kampagne sammenligner tv-pakker med bland-selv-slik. Arkivfoto

HELE LANDET: Hvordan reagerer du som forbruger, når du får noget i posen, som du ikke selv har valgt, men som du alligevel skal betale for?

Forbrugerrådet Tænk prøver tanken af med skjult kamera i en ny kampagnevideo, som skal slå et slag for, at vi skal kunne vælge vores tv-kanaler helt frit.

Se videoen her

9216 forbrugere har allerede tilkendegivet, at de ønsker et helt frit kanalvalg på Tænks hjemmeside.

Som det er i dag hænger tv-kanalerne sammen i en pakke, selv om det betyder, at man får en masse tv-kanaler med, som man ikke bruger.

Anmeld kommentaren

Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.

Anmeld kommentaren

Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.