Stor tilfredshed med postkiosk

Hvis Marian Fjellerad, indehaver af Postkiosken i Bispensgade i Hjørring, går rundt med hovedet højt hævet i disse dage, så er der en god grund til det.

Marian Fjellerad (tv) får hjælp af sin mor Conny i den populære postkiosk i Hjørring.Arkivfoto: Kurt Bering

Marian Fjellerad (tv) får hjælp af sin mor Conny i den populære postkiosk i Hjørring.Arkivfoto: Kurt Bering

Kunderne i postbutikken er nemlig vilde med den service, de får i butikken. Det viser den årlige kundetilfredshedsanalyse, som Post Danmark foretager. Undersøgelsen dokumenterer, at kunderne i Bispensgade er så glade for deres postbutik, at de er blandt de mest tilfredse kunder i hele landet. Helt præcist er Bispensgade Postbutik placeret som flot nr. 9 ud af alle landets over 600 postbutikker. Det er et resultat, der gør Marian Fjellerad både stolt og tilfreds. - Det er rart at høre, og få bekræftet, at vore kunder er tilfredse med postbutikken. Vi har nogle dygtige medarbejdere, siger Marian Fjellerad, der glæder sig til også fremover at sikre at kunderne bliver ved med at være tilfredse. Også i Post Danmark i Hjørring glæder man sig over resultatet af undersøgelsen. - Post Danmark måler løbende kundernes tilfredshed og loyalitet ved hjælp af kundetilfredshedsanalyser. Det skal sikre, at vi bliver ved med at leve op til kundernes behov og ønsker, siger privatkundechef Bente Melgaard fra Post Danmark i Hjørring. I den årlige undersøgelse bliver der blandt andet målt på beliggenhed, høflig og hurtig betjening, åbningstider, indretning samt om der er pænt og rent i lokalerne. - Vi ønsker hele tiden at forbedre os, og her er det en rigtig god hjælp at få kundernes syn på, hvordan vi kan betjene og servicere dem endnu bedre, end vi gør i dag, siger Bente Melgaard.