To fiduser for ét telefonnummer

?Jeg ved godt der har været svaret på mit spørgsmål, men efterfølgende har jeg anskaffet to Gustavsberg to-skyls-toiletter, åbenbart med samme indbyggede fejl: knapperne hopper ikke på plads, og derved fosser vandet blot igennem systemet uden at lukke af igen. Kan det lade sig gøre at få telefonnummeret på det firma som kan udbedre fejlen? Og når vi nu er i gang, så skal der vel også lidt den anden vej - en lille fidus ved klipning af hækken: Jeg trækker en lille presenning (cirka 2x3 meter) af sted på jorden, hvor der klippes, og se bare - 90 procent af det afklippede bliver på presenningen, som blot tømmes med jævne mellemrum på komposten, traileren, eller hvad man nu foretrækker. Indendørs kan man støde i problemer ved føring af rør og kabler i mellem loft og gulv i huse med to etager. Ja-ja, der er meget man ikke må, men alligevel - hør nu her: Er der mulighed for blot et mindre hul i begge ender af den ønskede strækning, så er det ud at hente en teltstang fra det store kuppeltelt i garagen. Den er leddelt og med elastiksnor indeni. Fidusen er nu at forsyne enden med en stump fiskeline, inden der stikkes igennem - det er for at kunne trække alle led hjem igen, uden at de skilles ad. Så tages det første led gennem hullet, og inden det forsvinder, monteres næste led i det første, og så videre ... Vel igennem kan man nu montere en tynd snor eller søger, som trækkes med retur, nu kan det endelige emne så trækkes igennem- smart, ikk"? Niels Elmer Ps: Uagtet andres ytringer håber jeg, du fortsætter stilen! !Hej Niels Elmer - jeg siger mange tak for fiduserne. Især den med at klippe hæk ned i en presenning - jeg vil lade den gå videre til fruen, som kan klippe hækken på en times tid, men derefter bruger resten af sommerferien på at rydde grenene væk ... Jeg kvitterer med telefonnummeret på Gustavsberg: 36 70 80 55