Triton på lærredet

Håndbold 1. december 2004 05:00
AALBORG: I et nyt forsøg på at vinde opmærksomhed går Badmintonklubben Triton på filmlærredet. Fra 17. december og et år frem vil klubben præsentere sig på et otte sekunders spot i reklameblokken, som vises forud for hver film i de 10 sale, som udgør Bio City i Kennedy Arkaden i Aalborg. - Man regner med, at der bliver solgt i alt 500.000 billetter i de pågældende biografer i den periode, oplyser Tritons holdleder og sponsorchef Lars Klitten, der har fået ideen til det utraditionelle tiltag. - I et stykke tid har vi syslet med, hvad vi kunne gøre for at øge synligheden. Vi mangler tilskuere til vores hjemmekampe i 1. division, vi mangler unge spillere fra 15 år og opefter, og vi går ofte forgæves til sponsorer, der som regel foretrækker at støtte AaB. - Via biograferne kan vi profilere os over for en stor og interessant kreds, og vi har fået en fornuftig aftale med Dansk Reklame Film, der ikke tidligere har haft en nordjysk sportsklub som kunde. Biografreklamen gør ikke indhug i Tritons slunkne pengekasse, idet klubben har allieret sig med seks sponsorer til at dække omkostningerne. - Blandt sponsorerne er håndboldligaklubben Aalborg DH, og jeg håber, at vi også på andre fronter kan hjælpe hinanden, siger Lars Klitten. abel
Nyheder udvalgt til dig
Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...