Turisme

Turistchef hjalp norsk par

AALBORG:Galina og Kai Lund roser i deres brev til NORDJYSKE Aalborgs turistchef, Helge Søgaard, som de har haft en hyggelig dialog med i processen. Det bekræfter Helge Søgaard. Han tilbød blandt andet at skrive til Europark, da ægteparret ikke havde fået svar på deres henvendelse. Forinden nåede det norske inkassofirma dog at svare dem. - Europark kunne godt have håndteret sagen lidt smartere. Det er træls, at de var så længe om at svare på henvendelsen, og det så skete gennem inkassofirmaet, siger Helge Søgaard. Han har ingen indflydelse på Europarks regler, så derfor kan han kun være ked af det på ægteparrets vegne. - Det er jo uomtvisteligt, at de har overtrådt loven, men det er sket uforvarende. På deres vegne er jeg ked af, at resultatet er blevet sådan, men jeg håber ikke, at den dårlige oplevelse overskygger besøget i Aalborg, siger Helge Søgaard.