Uffe Holm fortæller om god service

Uffe Holm kommer til Det Musiske Hus den 28. februar.Arkivfoto: Bente Poder.

Uffe Holm kommer til Det Musiske Hus den 28. februar.Arkivfoto: Bente Poder.

Teaterforeningen i Frederikshavn Kommune er med i et unikt samarbejde omkring den gode service.

- Vi har sammen med Frederikshavn Erhvervsråd, Turisthus Nord og FREDERIK lavet en spændende aften med fokus på den gode service, fortæller formanden for Frederikshavn Teaterforening, Lilly Pedersen.

Samarbejdet har udmøntet sig et foredrag af Uffe Holm den 28. februar klokken 18.30 i Det Musiske Hus, hvor han kommer for at fortælle om "God service vinder altid".

Uffe Holm inspirerer til at tænke over, hvordan vi med mere omtanke, empati, situationsfornemmelse og ikke mindst anerkendelse kan gøre vores kollegaers, kunders og vores egen hverdag rigere og sjovere.

Hvordan møder man kunden i øjenhøjde, og hvordan håndterer man de mange forventninger og krav, som man hver dag bliver stillet overfor?

Uffe kigger virksomheden efter i sømmene, tager kundekasketten på og synliggør overfor medarbejderne, hvordan deres kundehåndtering i virkeligheden opleves og motiverer derigennem til væsentlige

forbedringer.

Det handler om at tænke ud af boksen.

- Serviceniveauet i Danmark har aldrig været lavere. Maskiner overtager, og folk har aldrig talt så lidt sammen, som de gør i dag. Derfor er det endnu mere vigtigt, at vi som mennesker bliver dygtigere til at

kommunikere. Det handler om at tænke ud af boksen og udover personalehåndbogen uden at bryde reglerne, siger Uffe Holm, som allerede er i fuld gang med at realisere ambitionen.

- Vi kan godt love, at det ikke bliver kedeligt, siger Lilly Pedersen.

Der er entré - og kun 400 pladser.

Kommentarer


Anmeld kommentaren

Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.

Anmeld kommentaren

Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.