Varm interesse for is-succes

- I min tid som direktør i aalborgensisk ishockey har jeg ikke oplevet, at så mange potentielle sponsorer henvender sig, og vores budget for sponsorindtægter i sæsonen på 2,1 mio. kroner er vi allerede tæt på at nå, siger en tilfreds ishockey-direktør Ole Nielsen.

Den sportslige succes i AaB Ishockey har ganske som ventet også øget interessen både hos sponsorer og tilskuere. - Også på tilskuersiden mærker vi større interesse end tidligere, og i de to første hjemmekampe mod Rødovre og IK Sønderjylland har vi været over de budgetterede tal. Derfor forventer jeg heller ikke, at vi får problemer med at nå de 725.000 kroner, som vi budgetterer med at få ind i tilskuerentré på sæsonen. - Et samlet overskud på 250.000 kroner i første sæson med AaB Ishockey virker også absolut realistisk, siger Ole Nielsen, der forventer røde lamper til aftenens lokalslag mod Frederikshavn IK i Aalborg Skøjtehal. Torsdag formiddag var de 150 siddepladser solgt, og ialt 1100 pladser var revet væk. - Forhåndsinteressen har været stor, men jeg er sikker på, at der vil være billetter til salg ved indgangen i skøjtehallen, siger Ole Nielsen. Der er plads til 2075 tilskuere, og så mange var der til én af de to nordjyske lokalopgør i sidste sæson. I den anden var der næsten udsolgt med 1970 tilskuere. I aften vil interessen være endnu større med to nordjyske succeshold på isen, så det vil være en fin idé at komme i god tid. jop