Webshop er hårdt arbejde

2
Galleri - Tryk og se alle billederne. Galleri - Tryk og se alle billederne.

Ditte Christensen, webshopfoto: Hans Ravn

Det startede, da 28-årige Ditte Christensen fra Hjørring var gravid med Valdemar for knap to år siden.

Hun var utilfreds med udbuddet af ventetøj i de fysiske butikker, og kastede sig derfor ud i at lave sin egen webshop - "Morsmusling", hvor hele familien med kæresten, Rene, og de tre børn, Nikolai, Valdemar og Karen er en del af blikfanget på forsiden.

- Jeg ville sælge ventetøj af god kvalitet, som man kunne bruge længere tid i takt med, at maven voksen. Jeg har altid haft en passion for tøj og design, fortæller Ditte Christensen.

Med hjælp fra fra venner og familie fik hun etableret webshoppen, og hun fik aftaler i stand med en grossist i Brønderslev.

Siden er varelageret udvidet med baby- og juniortøj, som der er dag er størst efterspørgsel efter.

Svært at trænge igennem

Ditte Christensen må imidlertid også erkende, at konkurrencen er hård og det er svært at trænge igennem det store udbud på nettet.

Morsmusling bliver markedsført på de sociale medier.

- Men det kræver hårdt arbejde at være synlig og skabe det univers omkring forretningen, som jeg ønsker, siger Ditte Christensen, der også tilbyder at kunderne kan komme og se tøjet på hendes privatadresse, hvor hun har et lille lager.

Foreløbig bliver det kun til nogle enkelte ordrer om ugen, men Ditte Christensen tror på konceptet og vil kæmpe videre, og hun får da også god respons fra sine kunder.

Kommentarer


Anmeld kommentaren

Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.

Anmeld kommentaren

Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.