Nibe-restaurants konkurs skader hele branchen: Nu vil man genvinde kundernes tillid
Det skader hele branchen, når gæster mister penge ved en konkurs, som det var tilfældet med Restaurant Sejlet i Nibe. Danske Restauranter & Cafeer vil genoprette tillid til spisesteder

Gæsters depositum på op til 6000 kroner var tabt, da restaurant Sejlet i Nibe gik konkurs - sådanne oplevelser får gæsterne til at miste tillid til restauratører generelt - det vil de øvrige nu gøre noget ved. Arkivfoto: Laura Guldhammer Foto: Laura Guldhammer
NIBE:16 gæster mistede i alt 56.000 kroner, da Restaurant Sejlet i Nibe 30. september meddelte, at banken havde lukket alle deres konti og dermed res...
Vil du læse videre?
Lige nu får du de første to måneder for 49,- kr.
Du får adgang til alt indhold på nordjyske.dk
Allerede abonnent? Log ind
Abonnementet fornyes automatisk til normalpris 99,- kr. pr. måned og er uden binding.