Stort bus-depot på vej til Aalborg: Her skal 140 busser parkere
Området, der er udset til formålet, er udlagt til landbrugsformål og rummer et i dag nedlagt gartneri
GISTRUP: Behovet for at få samling på vognparken øges, når Plus-busserne ankommer om få år, og det får nu Aalborg Kommune til at lægge planer for et busdepot i området ved det nye universitetshospital i det sydøstlige Aalborg.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.