Lokalpolitik

Biografplan: Midtbyen undergraves

Arne Schade (S) og Per Clausen (EL ) går imod ansøgning og vil have lokalplanen strammet op

Film skal ses i biografen, lyder motoet, men spørgsmålet er, om de fremover også skal kunne ses i en biograf i City Syd. Arkivfoto: Claus Søndberg
Film skal ses i biografen, lyder motoet, men spørgsmålet er, om de fremover også skal kunne ses i en biograf i City Syd. Arkivfoto: Claus Søndberg Pressefotograf Claus Søndberg

AALBORG: Et nyt biografkompleks i City Syd vil undergrave Aalborgs midtby.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden