Birdies, bredde og big business

Folkene bag Made in Denmark har umiddelbart formået at kombinere folkefestens løsslupne stemning med golfsportens iboende elitære eksklusivitet. Det, og en målrettet markedsføring via massemedier og sociale medier, har skabt en hype omkring eventen. Specielt omkring det populære hul 16. Arkivfoto: Torben Hansen

Folkene bag Made in Denmark har umiddelbart formået at kombinere folkefestens løsslupne stemning med golfsportens iboende elitære eksklusivitet. Det, og en målrettet markedsføring via massemedier og sociale medier, har skabt en hype omkring eventen. Specielt omkring det populære hul 16. Arkivfoto: Torben Hansen

Skridtene er lange men på samme tid tilpasset det kortklippede, velfriserede græs. Her går en mand med en country club´s selvsikre holdning. Ryggen er...

Vil du læse videre?

Så gør som 40.000 andre nordjyder og køb abonnement nu. Det tager 2 min.