De rige ambassadører: Skagen bedst til at trække penge ud af krydstogtturister

Krydstogtgæster er de bedste ambassadører til at markedsføre Skagen - de bruger gerne penge på kunst, design og lækkert tøj - og det mærkes i Skagens mange specialbutikker

Independence of the Seas er et af verdens største krydstogtskibe og er i sig selv en attraktion, når det som her lægger til i Skagen. Arkivfoto: Bente Poder <i>Bent Bach</i>

Independence of the Seas er et af verdens største krydstogtskibe og er i sig selv en attraktion, når det som her lægger til i Skagen. Arkivfoto: Bente Poder Bent Bach

SKAGEN:200 millioner kroner investerede Skagen Havn i krydstogtkajen, der blev indviet i 2015. De penge synes ifølge turistdirektør René Zeeberg, Tur...

Vil du læse videre?

Lige nu får du de første to måneder for 49,- kr.

Du får adgang til alt indhold på nordjyske.dk

Allerede abonnent?

Abonnementet fornyes automatisk til normalpris 99,- kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden