Plus

Eksperter om ny grundfortælling om Aalborg: - Vi får et øjebliksbillede, men ingen vision

Der er gået tolv år fra sloganet ”Vild med verden” til ”Vi udvikler os sammen” i dag. Det nye bud er en god intern fortælling, mener to eksperter i byudvikling, der dog har svært ved at spotte visionen

Birgitte Sonne
Ole B. Jensen har tidligere foretaget analyser af brandingkampagnen ”Vild med Verden” fra 2007. Ifølge ham fik den ingen effekt for byen. Foto: Henrik Bo
DNA Aalborg 14. januar 2019 17:46 - Opdateret 15. januar 2019 22:01

Der bliver både uddelt ros og ris til Aalborg Kommunes nye bud på en fortælling om sig selv, den første siden den stort anlagte ”Vild med Verden” i 20...

Prøv PLUS i en måned for 0 kr.

Få adgang til alle historier på Nordjyske.dk.
Nye artikler hver dag.

Prøv gratis i 30 dage

Herefter 99 kr./md. - Du kan frit afmelde når som helst.

Om NORDJYSKE Plus

DNA Aalborg

Henter artikler...

Vi anbefaler

Henter artikler...

Nye artikler

Henter artikler...