Plus

Kvinder og unge mænd går efter luksusure

Det er ikke kun velhavere, der står i kø til et nyt Rolex. Nu har kvinder og unge mænd taget en forlomme til verdenen af kvalitetsure

Video Jakob Kanne Bjerregaard
Flere og flere kvinder og unge mænd går op i kvalitetsure. Foto: Mette Nielsen
Forbrug 5. juni 2017 06:00 - Opdateret 5. juni 2017 14:30

I marts i år lancerede Rolex sin nye udgave af ikonet Daytona til små 90.000 kroner. Kort tid efter måtte Kenneth Klitgaard fra Klitgaard Ure i Aalbor...

Prøv PLUS i en måned for 0 kr.

Få adgang til alle historier på Nordjyske.dk.
Nye artikler hver dag.

Prøv gratis i 30 dage

Herefter 49 kr./md. - Du kan frit afmelde når som helst.

Har du allerede købt adgang?

Om NORDJYSKE Plus

Forbrug

Henter artikler...

Vi anbefaler

Henter artikler...

Nye artikler

Henter artikler...