Markant sats skal få flere turister til Nordjylland

De næste tre år skal budgettet til markedsføring mere end tredobles, og både det offentlige, turistaktørerne og det brede erhvervsliv skal bidrage.

Per Dam, direktør i Fårup Sommerland, har en liste på over 100 virksomheder og organisationer, der skal besøges og overtales til at bidrage til en fælles markedsføring af Nordjylland. Foto: Claus Søndberg <i>Claus Søndberg</i>

Per Dam, direktør i Fårup Sommerland, har en liste på over 100 virksomheder og organisationer, der skal besøges og overtales til at bidrage til en fælles markedsføring af Nordjylland. Foto: Claus Søndberg Claus Søndberg

NORDJYLLAND:Mens turismen buldrer frem i det øvrige Danmark, står branchen næsten stille i Nordjylland. Det skal der gøres noget ved. Over de næste t...

Vil du læse videre?

Lige nu får du de første to måneder for 49,- kr.

Du får adgang til alt indhold på nordjyske.dk

Allerede abonnent?

Abonnementet fornyes automatisk til normalpris 99,- kr. pr. måned og er uden binding.