Plus

Thy vil tjene mere på turister: - Vi står på en guldgrube

Briefing om, hvordan stærke brands som Cold Hawaii og Nationalpark Thy kan udnyttes til omsætning i erhvervslivet

Lone Lærke Krog
- Vi kan blive skarpe, hvis vi står sammen, lød det fra turistchef Ole Riis Christensen, der i sit oplæg havde fokus på den lange perlerække af stedbundne potentialer, der er med til at gøre Thy til noget ganske særligt - ikke mindst i kraft af de stærke fortællinger - om alt fra havbad til Heavy Agger.
Turisme 11. januar 2019 20:06

THISTED: "Thyrisme - fra stærk branding til konkret omsætning".

Sådan lød overskriften på en briefing, som blev holdt på EUC Nordvest torsdag eftermiddag - med deltagere fra et bredt udsnit af det erhvervsliv, der...

Prøv PLUS i en måned for 0 kr.

Få adgang til alle historier på Nordjyske.dk.
Nye artikler hver dag.

Prøv gratis i 30 dage

Herefter 99 kr./md. - Du kan frit afmelde når som helst.

Om NORDJYSKE Plus

Turisme

Henter artikler...

Vi anbefaler

Henter artikler...

Nye artikler

Henter artikler...